Semaemre28 merhaba cok geçmiş oldun Allah bir daha yasatmasın🙏 Benim basımdan geçmedi fakat kuzenimin eşi yasadı. Hatta yasadıgı sehirdeki doktorlar anlamamıs nerdeyse hayatına mal oluyordu.
Sonrasında sürekli doktor kontrolünde kaldı hormonları cok uzun süre normale dönemmişti. Yaklasık bir sene sonra hamile kaldı ve su anda 6 aylık bebişi var gayet saglıklı. Sizlerde doktor kontrolünde bu dönemi atlatabilirsiniz doktorunuz en uygun zamanı size söyleyecektir 🙏