Semaemre28 canım doktorun tavsiyesine uyumakta fayda var. Benim ilk düşükten 6 ay rahmin dinlendirmemi tavsiye etti etraftaki ler düşüğüm ardından hemen gebe kalırsın ara verme dedi 5 ay sonra gebe kaldım bebek yine düştü. Yine ara vermedim üçüncü de düştü. Bu sefer 3 yıl hamile kalamadım. Doktorlar rahmin 3 düşükten sonra toparlanması nın uzun zaman alabileceğini söyledi. Yaşımdan dolayı tüp bebek yaptırdım ve öyle gebe kaldım. Bildiğim kadarıyla mol gebelik normal düşükten daha tehlikeli. O yüzden tavsiyede uymalısın diye düşünüyorum