Havva1995 Haticee0393 amin inşallah hepimizin gönlünüzden geçen olsun ❤️Allahım hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin 👶🏻🕊🥰
momsboys Ardenikom 8. haftada seğirme hissettim erkek bebek 🙏🏻 zaten erken seğirme yasayıp kızı olan görmedim ben sahsen ne yazıkkki
Ardenikom arzuublm gönlünüzden geçen sağlıklı bi şekilde olsun ama sizin12. Haftada kız demiş yanılma payı olabilir bence bir de siz jep erkek hissediyorum demiştiniz🙈🤩
yesilkahve Hiç erken dönemde seğirme hissetmedim ve oğlum olacak. Böyle şeylerle cinsiyet tahmini yapmayın gerçekten çok saçma inançlar
arzuublm Ardenikom evet herkes göbegime bakarak kız dedi ee bende buna alıştım cumartesi netleşecek bakalım inş bi şok yaşamayız :))
Ardenikom arzuublm inşallah tatlımm🙏😍 banada o haftalarda kıza benziyor dedi ama ben okdr cok erkek hisediyorum ki .. bir oglum var inşallah yanılırım bukez kızım olur🙏💓💕
arzuublm Ardenikom bende nedense heep erkek hissediyorumm yaa valla çok garip bir şey kız istiyorum ama erkek olucak diyorum kendi kendime
2numarasusam Ardenikom 5 haftadan beri oluyor 8 hafta olacağım. Seyirme olabiliyor bazi annelerde. Ama cinsiyet konusuna emin değilim. Eskiler 40 gün icinde seyirirse erkek derler. Ama kiz olan da var 🙈😍
arzuublm momsboys perinotoloji doktoru 2li tarama da büyük ihtimalle kız dedi kendi doktoruma cumartesi gidicem degişmez kesin diyince bende kızdır diye düşündüm :)))