Ardenikom Bu bahsettiğin nabız atması canım. Kendi elini karnına ya da kasigina koyduğun da da hissedersin. Senin nabzın aslında. Ya da tamamen bağırsak hareketidir. Çünkü o haftalarda başlıyor şişkinlikler, bağırsaklar hareketleniyor :) cinsiyetle hiç alakası olduğunu sanmıyorum. Benim kız bebiş ama arkadaşımın erkek onda da aynı haftalar da olmuştu. Doktor da bağırsak hareketleri diyor zaten 😊