Doktora ilk gittiğimizde keseyi görememiştik ve betahcg yaptırmamızı söylemişti yani boş gebelik olabilir diye bizde çok üzülmüştük ve sonraki hafta çok şükür sesini duyduk ve gözlerim doldu Allahım sana şükürler olsun demiştim onu bize gönderdin 🙈🙏❤️