Zezz bugn bendede oldu 5+5 sabah kontrolm var zaten ama yinede doktoruma sordum progestanı 2 tana fitil olarak al dedi aktif kırmızı kanama olrsa acile git dedi sıkıntılı bi gebelik olduğu için çok korktum😟😟 bu 4. Doktorum yok dış gebelik yok kimyasal gebelik yok düşük yapıyosn bebek düşecek diye çok korktmşlardı sonradan kanamam durdu kendine geldim kese göründü ama o kadar şey yaşayınca elim yüreğimde beklyorm😔