Ben 2.5 sene önce Instagramda tasarimfeyza isimli sayfadan 10lu set yaptırmıştım. Penye battaniyeyi hala kullanıyorum. İyiki yaptırmışım çok güzel hatıra. Bu doğumumda da aynı sayfadan yaptıracağım ikizlerime. Sabahlık da düşünüyorum hatta.
Instagramda ahucii sayfasındanda da Çerkes motifli body almıştım. Onda da 10lu takım var.