MgDmr İsimli hastane çıkışı alıp memnun kaldığınız bir site, sayfa var mı acaba anneler ? Fiyatlar biraz fazla geldi. Ama ilk günün anısı olarak hem fotoğraf çekmek hem de sonrası için saklamak istiyorum. Alıp memnun kalanların tavsiyesini bekliyorum 😇
ssnnmmm MgDmr kar bebe sayfasından yaptırmış ablam tulum şapka eldiven 60falan sanırım yumuşacık kumaşı
urazaslan MgDmr kar bebe den yaptırdım 4 günde geldi ve kumaşı çok güzeldi yıkadım ütüledim akma vs olmadı ama sayfanın ismi degişmiş galina şuan bebeqon olması lazım
Hayalet MgDmr angelbutik ten yaptırmıştım 2 sene önce sabahlıyor ve bebek için hastane çıkışı memnun kaldım kaliteli çıktılar
Damlahtp ssnnmmm merhabalr ya ben kar bebeden yaptırdım ancak bana kargoya verldi dediler ama ne bir kargo takip ne bir msj geldi çok tereddütteyim şuanda
MgDmr https://www.tugbakugu.com/11li-organik-jakarli-hastane-cikisi-39276 ben bu siteden baktım. Sizler de bakabilirsiniz.
mrsbiyolog MgDmr evet bende buradan bakıyorum. Geçen sene arkadaşım yaptırmıştı çook güzeldi hem yeri hem kendisi😍
MgDmr HavvaMerve sanırım ben de Tuğba kuğudan yaptırcam🤗 takı yastığı filan da var çok hoşuma gitti kaliteli belli de
MervErdo Ben stilimsensinn sayfasında yaptırdım 10lu pahalı gelduyse tulum şapka eldivin olarak alın ben öyle yaptım
sedrettinyasemin75 MgDmr Ben instagramdan Madrebebek diye bi siteden aldım canım beğendim kumaşı kalitesi güzel 130 tl ye aldım