Esenhafsaduru Benim annem meme kanseri ve çok şükür yendi 🙏 eline gelen kitleleri süt bezesi sanıyordu sonra bizim baskımızla doktora gitti hemen parça alındı ve doktor 4.evre %80 ilerlemiş acil memenin alınması gerekiyor dedi aldılar tedaviler sonucu çok şükür iyi ama sürekli kontrol altında ablam ve bende yılda bir kez kontrole gidiyoruz malesef bu hastalık hiç bir ağrı ve belirti göstermiyor yani bir bayanın yılda en az bir kez kontrole gitmesi şart