Zeliha006 ben de bunu anlamıyorum kayıplarınız var herşey dikkate alınmalı yani tedbir amaçlı bile yapılabilir birdaha mı kayıp yaşaması gerekiyor insanların çok enteresan , ben de bundan önceki doktorum muayene yaparken rahim ağzın kısa hamilelik durumu olursa hatırlat serklaj yapıcam demişti şimdiki doktoruma bunu söylediğim halde hayır rahim ağzı uzunluğun gayet iyi dedi sürekli ama bakın düşük yaptım 12. Haftada ve kesesiyle düşürdüm kalbi de durmadı hep atıyordu son ana kadar doktor ihmali var mı diyorum şimdi kendi kendime bu da sinirimi bozuyor sağlıklı bebeğimi göz göre göre düşürdüm gibi geliyor