Kediannesi123 benim de 12. Hafta da gaz sancısı tuvalete çıkma isteği gibi hislerler kesesiyle birlikte düşük oldu benim de enfeksiyon değerlerim yükselmişti bilmiyoruz neden olduğunu bu arada kanamamda vardı acil serklaj yapılmış olsaydı diycem ama kanama olunca yapılmıyormuş içerde birikirmiş kan bu sefer, onun dışında benim de doktorum rahim ağzı yetmezliği olsaydı sancı çekmezdin filan dedi ama sonuçta bir açılma oluyor ağrı olur bence rahim ağzı yetmezliğindede diye düşünüyorum doktorlar neden öyle diyor anlamış değilim bildiğiniz doğum yaptım sancıyla kese düştü