Benim de aynı 7+3 lekelenmem olmuştu. Ertesi gününe mecburi uçak yolculuğu ve 4-5 saate varan araba yolculuğu yaptım ama şükür bir şey olmadı. Şu an da öyle sürekli yatmıyorum. Normal günlük hayatıma devam ediyorum. Birkaç gün progestan kullandım onu da bıraktım. Doktor şuan her gebe kadar düşük riskin var dedi. Bir çok kişinin başına geliyor merak etmeyin