Kızlar merhaba. Tüp bebek yoluyla gebe kaldım. Şuan 7+3 üz. İlk defa dün kalp atısını duyduk ve dün aksamda ilk defa lekelenmem oldu. Doktorumu aradım. Progestron fitile devam etmemi artarsa soylememı istedi. Sonra evime yakın bir merkeze gittm içim rahat etmedi. Kese etrafında kanama bişey yok dedi doktor. Normal dedi. Dikkatli ol dedi sadece. Suan cok az az lekem kaldı. Ben yinede endişeliyim. Boyle birsey yaşayanlar oldu mu aranızda sormak istedim ☺️