Efile Kızlar adet olacakmış gibi ağrı var Bayadır da geçmedi sürekli ağrı.yani ara ara gidip gelen cinsten değil.Bu haftalarda böyle ağrılar yaşayan var mı ? Sizce normal mi ?
Attent Efile bende 31 haftamdayim şükür hic agrim sizim yok ama sizinki yalanci dogum sancilarida olabilir doktora danışın
senakhrmn Efile 31.haftadayım ve tam olarak bende 2 gündür bu şekilde kasılmalar ve bel ağrısı yaşıyorum normaldir yaşancı sancılar bu haftalarda oluyor diye biliyorum.Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah.
Efile Aysentass yaa acaba öyle bişi mi yalancı sancı dedikleri.O zaman geçmesi lazım bi süre sonra dimi düzensiz olur diye duydum ben.
Efile Biraz daha bekleyim bari geçmezsee yana yakıla doktor 🙈 ay Allahım sağlıkla doğursaydık inşallah 🙏 teşekkür ederim canım 💕
Ihlamur Efile Yarın 32 hafta olacak, ara ara benim de oluyor rahim doğuma hazırlanıyor kasılmalar normal ekstra kontrol etmek lazım bebek kanala girdi mi? Nst de sancı, bebekteki stres ne kadar çıkıyor?
Efile Ihlamur İnternette de sizin dediğiniz gibi yazmış ara ara oluyormuş.Ben de ilk defa yaşadım bu hafta merak ettim o yüzden.Her hafta farklı bir durum yaşayacağız anlaşılan 🙈
Efile Glcnaksy canım sarı ve beyaz normal diye biliyorum.Ama kahverengi bilemedim onu bir danışmak lazım olabilir
Gzdehnm Benim de inanılmaz vajinal ağırlarım var kemiklerim kırılıyormuş gibi. Adım atamıyorum oturamıyorum. Çatı ağrısı Mıdır nedir bilmiyorum ama yarın doktora gideceğim
Efile Gzdehnm canım magnezyum kullanıyor musun bel sırt bacak ağrısı iyi geliyor.Bende de ara ara bel ağrı bacak ağrısı oluyor onu içince rahatlıyorum
UmayAsya Gzdehnm bende de aynı ağrı vardı doktora sordum geçen hafta bebek döndüğü için başıyla baskı yapiyor aşağı kısma dedi 31 haftalığım ben bu arada
Efile senakhrmn demek başladı artık yalancı kasılmalarımız.Amin sağlıkla hepimiz kucağımıza allaım inşallah 💕
Ebru0600 Bende 32+3 haftalığım ve bel karın kasık ağrıları baya arttı bide üzerine halsizlik eklendi normal galiba bu haftalar da.