Kızlar bu gün şoktan baktım depend 42 TL idi.pakette fazla olsa neyse de sanırım 10 luydu.Benim bütçeme göre fazla geldi.Depend gibi iyi dediğiniz kullandım memnunum fiyatı da iyi dediğiniz varmı ?? 42 TL olabilir de içeriği biraz daha fazla olsa alırdım yetmeyeceğini düşünüyorum.Yani ben aynı bezle saatlerce duramam en fazla 3,4 saate bir değişmesem rahatsız olurum o yüzden 30 lu olanlardan isterdim .Bir de hasta bezi kaç gün kullanılır sonra pede geçeriz ?