Eda319 Eceee7 Doğru canım bende hergün yürüyüm diyorum. Ben kiloyu hiç takmıyorum zaten boyumda uzun sadece doktor korkuttu beni 😒
sblaslan Eda319 hiç üzülüp takmayın bende 6,5 aylık hamileyim bende yedi kilo aldım doktorum çok iyi gidiyosun dedi banada
emineveminigi Eda319 yuh🤣 hem ozele gidicem para vericem hemde azar işiticem yok öyle dünya ayrıca çok bilmiş doktorun hamile birine böyle davranilmamasi gerektiğini, strese sokma.asi gerektiğini bilmiyormu? Tatlı dille soyleseymis keske
Eda319 emineveminigiBoşa dememişler yaşaki neler göresin dıyee😅. İşte ben de anlayamadım ki canım 🤷♀️
Aycanmbenim idiloska ya benim doktorum hiç kilomu filan sormuyor bişey dediği yok bende özele gidiyorum 22. Haftam kilolu da hamile kaldım ama ne öneri ne bişey 🙈
Eda319 Aycanmbenim benim ki önce kiloya bakıyor. Hatta pirinç yeme sütlacı bulgurdan yap diyede tarif verie😅
yusufbebekk447 Ben 28.haftamda inen 13 kilo almıştım doktor sadece kilo fazla almışsın dikkat et hızlı gidiyorsun dedi kilo aldıran ilacı kesti .kibarca da uyarabilir .insanız anlarız.Gebelikte canın çekince yiyorsun mecbur yani
Attent Eda319 ya sorma ayni dert bendede var doktordan firca yedim :) ay 1 kilo alacaksin dedi ben 1 ay 2 kilo almisim sekeri çıkardım hayatimdan 9dan sonra yemek yok
MltmMt Eda319 nasıl bir doktora gidiyorsun ya hemen değiştirmelisin ben 26. Haftamdayım gebeliğin en başından beri 7 kilo aldım. Çok mu filan dediğimde her zaman normal dedi bu 7 kilonunda 2 kilosunu sadece 2 haftada aldım. Hatta bana çok geldi nasıl aldım 2 haftada dedim çok normal bu zamanlarda dedi
Egeligif Eda319 canım sen o doktoru değiştir. Kilo aldın diye böyle yapıyorsa doğumda hiç çekilmez seni yorar. Ayrıca hamilelikte 9-12 kilo arası normal kabul ediliyor. Kendini de çok kasma olur mu 😘