Eda319 Olsun üzülme benimde bașıma geldi. Psikologa gidiyordum ilk bebeğimi dogumdan sonra kaybettim. Tedavi olmam gerekiyordu. Hep gittim iyiydi. Sonra bigin gittim hep ayni seyleri anlatmak benim o günümü mahvediyordu. Nasilsin dedi iyiyim ama herseyi tekrar tekrar anlatmak istmyrm dedim oda bende ztn seni dinlemek istmyrm dedi. Ben șok oldum. Benim oradaki muayne olma amacim psikolojik bitmis olmak ztn. Sonra hemen onu sikayet ettim ve biraktm baska psikologa gectim. Sans oda arkadasi cikti. Neden birakti dedi. Dedimki bana böyle dedi. Oda diyorki ya yeni hamile hormonlardan dolayidir dedi. Dedim benim ordaki hastaligimin nedeni okur musunuz dedim. Okuyunca sustu. :) Yani Allah doktorun bile iyisine güzeline denk getirsin.