Dilara12 az değil normal bence kilosu. Biz 35 de gittik. 3 kilo 50cm di. Ama geçen doktor 36.haftada 2250 ile 3 kilo arası normal demişti. 2 haftada yarım kilo alır diye düşünüyorum. Canınızı sıkmayın hepsi yapısal. Ama ben çok fazla nesquikli süt içtim. Birde sabahları doktorum mutlaka yumurta ve peynir ye demişti.isterseniz deneyin. Ama bence çok güzel. Biz zayıflamaya uğraştık. Şekerden dolayı göbişi 3 hafta ilerideydi. Şimdi düzeldi çok çok şükür