Yenianneadayi2208 2melekannesi_ muayene ücretini de alıyorlar canım.Bazen 1 tl ödüyorsun ilaç alırken bazen 10.Fiyat farkının nedenini sorunca da muayene ücreti çıktı diyorlar.Yazdırmadan almak daha mantıklı galiba 🤔
2melekannesi_ Yenianneadayi2208 evet geçen sefer öyle olmuş 15₺ ödedik bu sefer yazdırmadan alayım bari