Aybukenur canım çok şükür daha iyiym. Bebeğimi de entübeden çıkarmışlar. Burundan oksijen desteği veriyorlarmış. Yavaş yavaş uyanmış rabbime binlerce kez şükürler olsun🤲 Bugün tekrar haber alıcaz. Çok heyecanlıyım. Rabbim hayırlı, güzel şeyler duymayı nasip etsin inşallah 🤲 rabbim çok büyük.