Öncelikle 20.haftamda bebegimin kalbinin ters olduğu damarların oluşmadığını deliklerin olduğu vb birsuru şey söylenmişti aldırın yaşamaz ameliyatı bile yok denildi bizde erturk beyin hocası arif ruhi özyüreke gittik alsancak ta cocuk kalp merkezi var egeden emekli bir profesör o baktı sadece delikler var bunlarda dogunca netleştir hayatını riske atmıyorsa büyüdüğünde ameliyat olur dediler bende egede kontrollerime basladim profesör teksin çırpan hocaya gidiyordum oda baktı sadece delik var dedi doğum yaklaştığı için polikliniğe geçtim birde sürekli 250 tl veremedim pandemi yüzünden eşim çalışmıyordu bana poliklinikte bir kaç tetkik yapılsın denildi bende perinatolojiye gittim ordada bebegimin kalbinde sadece delik gördüler ama aynı zamanda akciğere giden bir damarın eksik olduğunu söylediler bugünde fetal eko çekildi doktor çok iyiydi bebegimin 33.haftaya gireceği için büyüdüğünü kemiklerinin gölge yaptığını damarı belkide o yüzden göremediklerini söylediler delikler var o kesin ama damar için net değiller dogunca belli olucak herşey biraz uzun oldu ama kusura bakmayin size kendimi yakın bulduğum için yazıyorum sürekli