Yumurcakk Selam arkadaşlar şunu hep cok merak edıyorum herkeste aynımı ben soluma yattıgımda gayet rahatım ama uyku arasında yada normalde sağıma yatınca rahimde ufak bi batma inceden bi rahatsızlık hissediyorum . Sizde nasıl?
NilayRuya Yumurcakk ben de soluma yatınca çarpıntı oluşuyor sağıma yatınca da geceleri daralıyorum sırt üstüde olmuyo uykularım haram oldu 🙄
Esosun Yumurcakk bebek nerdeyse ora batıyor ben her iki tarafa da yatıyorum bi problemim olmuyor 25 haftalığız karnım baya çıkık bacak arana yastık koy mutlaka o hafifletiyor baya güzel uykuya dalıyorsun
Neslihan1903 Yumurcakk makbul olan sol ama süreklide sola yatılmıyor sağ ve sol olarak yatıyorum sırt üstü zararlıymış Rahime çok baskı yapıyormuş 25. Haftadan sonra sol en iyisi 🤗
Yumurcakk NilayRuya guatrın varmı canım ? Guatrım oldugu ıcın solda karnım ağrımıyor ama carpıntım cok genede sağdan iyi gibi ya zaten sırt üstğ hiç olmuo aynı durumdayız🙄
NilayRuya Yumurcakk guatr için bu ay test vericem canım doktor istedi kardiyolojiye de gittim birşey çıkmadı belki de guatr çıkar hiç bilemiyorum hamilelikte çıkıyor dimi o?
Neslihan1903 Yumurcakk doğrudur hayır bende yok bende çatı ağrısı çok var o yüzden sağa sola çok zor dönüyorum bacak arama hep yastık koyuyorum evet kalp hızlı çarpıyorsa sağa yatmak daha mantıklı ama yinede doktora sormak daha mantıklı 🤗
Esosun Yumurcakk ya bende öyle oluyor hatta tekmelerini hissediyorum sağda ise sağa yatıyorsam tekme yok sola dönünce arka arkaya tekmeliyor beni😁😁
Yumurcakk NilayRuya valla bende cıktı guatr hamılelkte en ufak dozda ılaca basladım 3 haftadır ıcıom ıste son haftam bi kontrol edicek düşmüsse ilaci bırakıcam güyya ama carpıntı bunalma sıkılma gelıosa büyük ihtimal o bnm ilk sıkıntım çarpıntıydı
Bittercikolataa Yumurcakk Ya cidden en zor kısım bu. Sola yatıyorum ama bir muddet sonra kalçamdan diz kapağıma kadar uyusuyor resmen cok acıyor mecbur sağa dönüyorum 😏
Yumurcakk Bittercikolataa sabah kalkınca hele sola yatıcam dıye kalcam uyuşmuş oluo bi sağ salım doğursaydk :)
NilayRuya Yumurcakk Panik atagimda var bide 🥴 bakalım test sonuçlarına göre artık çıkarsa doktor verir birşeyler, Allah yardımcımız olsun anne olmak çok zormuş gerçekten onlar sağlıklı olsun da çekeriz sıkıntıları herşey onlar icin
ddm Yumurcakk bende de gece yatınca nefes darlığı çarpıntı iç sıkıntısı daralma oluyor TSH değerlerine baktirmisim ilk haftalarda bişey çıkmamıştı tekrar mi baktirsam acaba
Neslihan1903 Yumurcakk sen yenisin galiba kaç haftalıksın 😂 çatı ağrısı rahimim iç kısmındaki kemik doğuma hazırlık yapıyor kendini hazırlıyor genişliyor falan filan baya sağlam bir acı 🤗😫