Deletedmom10 Afy5871 oyy çok teşekkür ederim tamam inşallah inan senin kadar heyecanlıyım çok sevinirim dualarım seninle
Afy5871 Deletedmom10 şimdi doktordan dönüyorum acilde pozitif dediler çok yeni ufak kıpırdanma olmuş inşallah devam eder pazartesi tekrar kan vereceğim kendi hemsireme de sordum pozitif dedi 😍😍
Deletedmom10 Afy5871 tüm dualarım seninle hadi gözün aydın çok sevindim be rabbim kucağına sağ salim almayıda nasip etsin. Sende bana dua et nolur benim de adetime 7 gün var inşallah hamileyimdir
Afy5871 Deletedmom10 inşallah canım sağol sende haber et 😍❤️ inşallah sende hamilesindir hayırlısıyla
Elifkskl Afy5871 güzelim gebe değilsin önceki sonucun bile 0.312 yani negatif 0 demek oluyor yanında ki rakam önemli değil ama inşallah yanılıyorum bu 1.20 yi aynı yerde mi yaptırdın
Afy5871 Elifkskl farklı hastaneler ama ikiside devlet böyle olup yükselen çokmüş inşallah yükselir yeni olduğu için böyle dedi doktor var diyor bakalım nasip
Elifkskl Afy5871 farklı ise gebelik yok çünkü bazı hastanelerin referans aralığı 1.20 bazıların da 2 ile başladığı da oluyor