Ebru42 Sadece karından bakılıyor canım. Ben Kızılay hastanesinde yaptırmıştım, telefona çekebilirmiyim dedim, çekebilirsin tabiki ama zaten cd olarak vericem tüm görüntüleri dedi. Net olan videoları kısa kısa 6-7 video olarak cd ye aktardı evde eşimle izleriz ara sıra 😊 Ayrıca yüzü net olan bir ultrason kağıdı ve rapor olarakta çıktı verdi. O hastanenin takipli hastası olduğum için 150 tl ye yaptılar. Dışarıdan gelenler için 200 tl idi. 21. haftamda yaptırmıştım, şimdi 39 haftalık olduk. Fiyatlar yılbaşından sonra değiştimi hiç bir bilgim yok yanlız. Her hastane vermiyo anladığım kadarıyla cd.