Bende yaklaşık on yıldır içiyordum. 7 ay oldu evleneli hemen çocuk istediğimiz için de evlenmeden üç ay önce bıraktım hiç bir ilaç kullanmadan insan bir şeyi çok isterse yapamayacağı hiç bir şey yok kendim daha önce asla bırakmayı bile denememişken nasıl bıraktım hayret ettim ama şu an 3,5 aylık hamileyim ve çok şükür sağlıklı bir bebeğimiz olacak Allah’ın izniyle en çok buna seviniyorum. Doğumdan sonra arada belki içerim canım istemiyor değil ama bazen her zaman değil özellikle kahve içerken 😊 onu da hafta da bir içiyorum 🙃