istanbul3434 hadi yaa, üzüldüm canım mekanı cennet olsun inşallah. Denizlide atölyem. Eğitimlere ara verdim benim hamilelik biraz zor geçiyor ama sanal mağazam var ayrıca orada el yapımı ürünler var, söylemeyim şimdi reklam olmasın 😊 çok keyifli gerçekten öğrencilerim hep der, hocam hobinizle para kazanıyorsunuz ya diye 😂😂 Türkiyede sanat pek değer görmüyor özellikle satış yapıyorsan ancak ihraacat yaparsan iyi kazandırıyor maalesef.. seramik yaparsan bir gün yaz bana burdan takıldığın yerleri söylerim 😊💕