Selamün aleyküm hanımlar nasılsınız?😊 Evde neler yapıyosunuz? Nasıl zaman geçiriyosunuz? Genelde hep ev işi yemek vs. öyle geçiyo biliyorum ama evde boş zamanlarınızda neler yapıyosunuz? Evimin işini vs. bitirdiğimde boş kaldığım zaman yapacak bi şey bulamıyorum ben. Sıkıntıdan patlıyorum. Bi de Allah’ın izniyle bebek düşünüyoruz onun stresi var olcak mı? Oldu mu? Diye düşünürken çok bunalıyorum strese giriyorum sürekli kafama takıyorum, düşünmekten yoruluyorum. Düşünmek, kafama takmak istemiyorum. Akışına bırakmak istiyorum, ama tabi haliyle bi beklenti içinde olunca akışına bırakmak çok zor oluyo. Onun için evde yapabilceğim şeyler arıyorum. Oyalanacak, kafamı dağıtacak şeyler yapmak istiyorum.
Önerileriniz nedir?🙄🤔😊