gzmsnmz Merhaba, Ben 4 yıldır öğretmenlik yapıyorum özel okulda ama şuan pandemi dolayısıyla kısa çalışma ödeneği alıyoruz, bu kısa çalışma ödeneği doğum parasını etkiler mi size çünkü sigortamızı çok az gün yatırıyorlar
ogretmenanne16 Meryemcakmak01 nası ya bu kadar yüksek bir rakam mı bu? Ben devlette öğretmenim.. Bu parayı nasıl alıyoruz biri aydınlatabilir mi?
Meryemcakmak01 ogretmenanne16 32 haftaya gelindiğinde doktor rapor veriyor ve ücretsiz izine ayrılıyorsun rapor aldığın tarihte aktif çalışıyor olman rapor başladığı günden itibaren izine ayrılman gerek, o raporu muhasebecine veriyorsun oda ilgili merciye iletiyor doğumdan sonrada ödeme yatıyor
Rmsk ogretmenanne16 ben de devlette öğretmenim ve hiç bir bilgim yok bu konularda bir şey öğrenirseniz birbirimize yardımcı olalım 😊 mesela benim doğum Ağustos ayına denk gelecek ben izinlerimi kullanabilecek miyim bunu da merak ediyorum
Kubrasrlozd Selinda son 1 yıl bazı alınır her zaman. Sene olarak düşünülmez. 32. Haftana kadar olan sürede 90 günün varsa sayılır 🤗
Tugceynr Rmsk devlet kurumu ve özel kurum farklı zannedersem bu konuda devlet kurumu maaşı yatırmaya devam ediyorsa izin sürecinde devletten rapor parası alınmıyor öyle söylemişti 170 bana. Ben özel sektörde çalışıyorm 32. Haftada çalışır raporu yada çalışamaz raporu alıyorsunuz. Özel sektör rapor süresi boyunca maaş ödemesi yapmadığı için devlette rapor parası olarak ödüyor. 8 hafta doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası izin hakkı var. Doğum öncesi 8 haftayı kullanmayıp 37. Haftaya kadar çalışp kalan izinleri doğum sonrası kullanabilirsiniz. Ama dediğim gibi devlet kurumunda sistem böyle mi işliyor emin değilm. Siz 170e danışın net bilgi alabilirsiniz
Rmsk Tugceynr evet araştırmak lazım canım zaten yazın tatil olduğu için doğum öncesi iznim yanıyor sanırım
AsyaHavva Mervekaynak biz geçen sene nisan ayından beri kısa ödenek alıyoruz ve hiç çalışmıyor görünüyoruz benim Ocak-Şubat-Mart tam yattı ama diğer aylar yok rapor parası alamıyorum ama saçmalık şurda dükkan kapalı ben ne yapabilirim bu durumda
Mervekaynak AsyaHavva şikayet Edip talepte bulunun bence iyi olur çünkü pandemi yani bu sizin elinizde olan bişey değil
Fasulye-87 Vuslat23 Canım ben de 32. Haftam 4 mart’ta ama, nisan da versem olur mu? Raporu acaba illa 32 de mi vermem lazım ben martı çalışmak istiyorum diyelim…