Kızlar merhaba. Ben özel okulda öğretmenim. Doğum parası alabilmem için yıl içinde 90 gün prim yatmış olması gerekiyormuş. 2020 yılından tam 90 günüm var. Sizde 2021 den mi olmalı yoksa hamile kaldığım yıl mı geçerli? Şuan ücretsiz izine çıkarmış okul. 3 ay prim yatmıyor. Bilgisi olan varsa yazabilir mi? Teşekkür ederim.