Rukiyesimsek Benim şeker yükleme sonucum yüksek çıktı dahiliye ve diyetisyene gitmem gerekiyor bu durumu yaşayan kişiler var mı acaba 😔
Bsmlh Rukiyesimsek bende öyle cıktı benıde diyetisyen görecek dahılıye kolestrol baktı onlarda tavan 😞
[silindi] Rukiyesimsek haftaya yaptırıcam bende dilim damagım cok kuruyo sürekli susuyorum inşaallah yüksek fln cıkmaz
Medine_25 Rukiyesimsek Tatlı çok yiyiyor musunuz gerçi bence çok saçma ama ne bileyim yinede sorayım dedim ben şeker yüklemesi yaptırmayı düşünmüyorum açıkçası 😊
mlkkk Rukiyesimsek yok genelde çoğu gebe de çıkıyor zaten hamilelik öncesi şekeri olmayıp hamilelikte şeker çıkabiliyor ama diyetle veya gerekirse insülinle kontrol altına alabilirsiniz
Rukiyesimsek [silindi] hiç öyle bir sorun yaşamadım ben ama şekerle tatlıyla asla aram yoktu benim kesinlikle tatlı tüketen biri değildim ama onunla alakası yokmuş gebelikte oluyormuş 🙁
[silindi] Rukiyesimsek evet canım ondan degil kiloyla alakalı sanırım bende bilmiyorum da öğrencez bakalım
Rukiyesimsek Medine_25 hayır asla normalde de tatlı yemem çikolata falan hiç tüketmiyordum gebeliğimdede hiç tüketmedim ama asla çıkmaz bende dedim değerlerimin hepsi yüksek çıktı gebelikte olan bişeymiş kontrol altına alınması gerekiyormuş o yüzden yarın doktora gideceğim🥺
[silindi] Medine_25 neden düşünmüyorsun tatlı da yiyomussun 4dilim baklavaya tekabül ediyor yüklenen şeker bnm yegenim şeker yüzünden ölü dogum yaptı bu hamileşkte yapılması gereken en önemli şey
Bsmlh Medine_25 ben ağzıma koymam benım ıcın tatlı safrada yaptığım kendı reçelim oda 1 çatal ama şeker cıktı
Madinanin-Annesi Medine_25 bizim burda o yasal bir sey.Yani sen ondan ben bunu istemiyorum diyemezsin.Onu yaptiriyorsun ve bebege sana ait olan tum islemleri veriyorlar pasaport olsun her seyiniki,sana devlet dogum parasi,hastane parasi,bakim parasi oduyor
Betulnuri Rukiyesimsek bende senin gibiyim hiç tatlı yemiyorum ama şeker yüklemesi yaptırıp yaptırmama konusunda tereddütteyim. Yarın doktor sana ne gibi işlemler yapacak yazar mısın rica etsem
Bsmlh Gkcgkc bellı bır değere kadar normal sayarız ama bu baya fazla dedı bana ya 🥺 sadece şeker ıcın diyet yapınca zaten düşer ondan dolayı üstünde durmayacağım dedı diyetisyen bakıyorum bende 🙈
Gkcgkc Gkcgkc bende de çıktı gebelik şekeri psikilojimi bozdu o kadar kolay düzene girmiyor :( Allah yardımcımız olsun yavrularımıza sağlıkla kavuşalım
Medine_25 [silindi] Ben her gün baklava yiyen birisi değilim tatlı canım istiyor ama nefsime hakim olabiliyorum bilmiyorum ya belki de yaptırmak gerekiyor ama bakalım