Kızlar ben 18 haftalığım bana sağlık ocağındaki hemşire ve doktor bebek hareketlerini hissettiğin zaman gel yapalım dedi bu aşıyı olmayacağım diyenler nasıl güveniyorsunuz ki bakınız alıntıdır.
“ Aşı olmayan kişilere, temiz olmayan koşullarda yapılan doğum, kürtaj, ameliyat, enfeksiyonlar, yaralanmalar gibi kazalarda direkt temasla kana geçer ve hızlı bir şekilde çoğalır.
Gelişmemiş ülkelerde bu sorun yaygın olarak görülebilmektedir ve burada da göbek bağının uygun olmayan şekilde kesilmesi sonucu görülür. Gelişmemiş ülkelerdeki yenidoğan ölümlerinin en beirgin ve yaygın sebebi tetanostur.
Anne adayları hem kendi sağlıkları için hem de bebeklerinin sağlığı için tetanoz aşısı yaptırmalıdır.”