Aysetoygar Kaçıncı haftada yaptırmak gerek bilginiz varmı doktorlar söylemiyormuş galiba bende arkadaşımdan öğrendim aşı olacağımı
Mervekaynak Aysetoygar sağlık ocağına kayıt yaptırmadınmi? Yaptırsan mutlaka söylüyorlar ilk doz 20. Hafta dolunca yapıyorlar
umyahsn1010 Aysetoygar benide üç hafta önce aradılar sağlık ocağından 22.haftanda gel dediler bende nasipse haftaya pazartesi filan gidicem
Nur1806 Mervekaynak sabahtan mı gitmek gerekiyor sağlık ocağına günün her hangi bir saati de yapıyorlar mı canım?
MltmMt AybukeA ben ilk dozu 22. Haftamda oldum geç kalmadın her sağlık ocağı farklı uygulama yapıyor ama genel olarak 20. Haftdan sonra vuruyorlar
Mervekaynak Aysetoygar yok yok bence geç değil. Yarın bağlı olduğun sağlık.ocagiba git yada ara sukadarlik gebeyim de bazıları sistemden görüp arıyor ama bazılarında görünmüyormus benimki de görünmedi ben aradım gebeyim siz nasıl devam ediyorsunuz bu dinemde diye hemen aşıdan bahsetti arada arıyor sıkıntı varmı diye soruyor hamilelerle asi dışında çok işi yok sağlık ocağının ama kayıt ettirmek de fayda var çocuğun aşıları ve takibi için önemli
SabriyeCan Aysetoygar gecikmiş sayılmazsınız sağlık ocağı ilk bebek hareketlerini hissetmeden yapmayı tercih etmiyor genelde 😊
AybukeA Aysetoygar sorun olacağını sanmıyorum canim, dogum için yapılıyor zaten, 2 doz oluyor 1 ay arayla yapılıyor. Saglik ocağına gebeliği bildirince birkaç kan testi yapiyorlar arada çağırıp tansiyon kilo ölçülüyor, o kadar :)
Mervekaynak Nur1806 gün içinde yaparlar aile hekiminin bağlı olduğu bir ebe oluyir zaten takibini o yapıyor bana kendi irtibat numarasını vermişti kolay ulaşıyorum
gulfem_93 Haftanız dolunca sağlık ocağına gidip görüşün aşınızı gebelik izlemiyle birlikte yapacaklardır ya da uygun bir güne çağıracaklardır.
Mervekaynak Aysetoygar rica ederim 💕 bende tecrübe edenlerden duyduğum kadarıyla yaptım bugüne kadar işlerimi ama yardımcı olabileceğim konular varsa seve seve 💕💕