Busracrt yelizozturkk ya mansallah sanci cekip cok hissetmememk ne guzel bisey❣agri olunca mi ıkınma hissi oldu yani ıkınınca mi rahatladiniz
yelizozturkk Busracrt valla yemek yiyodum, birden vajinama bi baskı hissettim ince bi sızı girdi, sonra ıkınma hissi geldi. Önemsemeyip tıkınmaya devam ettim 😂 sonra baktım geçmiyor o his dedim koş yeliz evde doğurmadan git hastaneye bi baktır 😂
yelizozturkk Ortmenanne16 ara ara vuruyor ama şiddetli sancı hissetmiyorum aslında. Sadece ilk vurduğunda bi hoplatıyor saniyelik, sonrasında hafif seyrediyor. Benim karnımda sertleşme çok fazla oluyor sancıdan ziyade.
Ozerhome yelizozturkk bugün o dediğiniz bana da oldu. Vajinama aşırı baskı hissettim vurduğu an kimildayamiyorum. Karnımda 30dan sonra çok sertleşme kasılma oluyor. acaba bizim oğlan da gelmeye yer mi arıyor ki😆
Ortmenanne16 yelizozturkk 33. Haftamın içindeyim bende de 2 gündür vajinaya bıçak saplantısı gibi bir takım ağrılar oluyor sizde de bu şekilde mi başladı 🤰
deryamehmet35 yelizozturkk sağlıkla alın kucağınıza inşallah 😍 çok heyecanlandım okurken bende. Bizde kızımla 36+1 deyiz aniden gelecek diye ödüm kopuyor.
yelizozturkk deryamehmet35 ben 38i görürüz diyodum ama ilaç da fayda etmedi bizim beyfendiye 🤭🤭☺️ İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız siz de 🙏🏻🙏🏻
deryamehmet35 yelizozturkk çok tşkler cnm sabah güzel haberinizi alırız inşallah bu gece uyku yok size 😍
Kiymet yelizozturkk 2cm le ikinma hissini ilk defa duydum gelsin sağlığıyla insallh kacinci haftadasin cnm
yelizozturkk Kiymet 36+4 deyim canım. Valla ben de anlamadım, ben gittiğimde açılma bile olcağını sanmıyodum çünkü anlatılanlar gibi şiddetli sancılarım yoktu.
yelizozturkk deryamehmet35 yok valla uyku filan, zaten sabaha kadar 2 saatte bir ilaç almam gerekiyor o yüzden hiç uyuyamicam 🤭🤭
yelizozturkk Ozerhome benim zaten erken doğum riskim vardı 30. Haftadan beri, kasılmam çıkıyordu. O zamanlar 16 dkda bir filandı ve şiddetli değildi ilaç kullanıyordum erken doğum olmasın diye ama demek ki ilaç da buraya kadarmış, gelmek istiyor paşa😂
yelizozturkk Ortmenanne16 benim taa haftalar önce vajinaya baskıyla başlamıştı. Sonra kasılmalar çıktı, sonra ilaç serum filan gittiği yere kadar durduralım dedik. Ama eğer nstde sancı kasılma vs çıkmıyorsa bahsettiğiniz şey hareketlere bağlı da olabiliyormuş, öyle demişti doktorum.
Ayseguldt Ortmenanne16 aynı haftadayız benim arada bir alttan bıcak giriyo bide belim kasıklarım ağrıyo ama ılık duş yada masajla atlatıyorum ara ara gelip gidiyo bide bebek çok hareketli bikaç gündüe ödüm patlıyo erken olur diye Ha bide kasılmalarım var 🤦🏻♀️
Sevgiinur yelizozturkk ayy tekeri patlamış kamyon gibi geliyorrrrr Şaka maka 😂😂😂 hadi gözün Aydın canım Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşAllah❤️
yelizozturkk Sevgiinur hahaha ay evet bende nolduğunu şaşırdım valla yemek yiyordum gayet sakin şekilde hatta bugün plan yapıyodum kendi kendime yarın büyük bi temizlik yapıyım, nevresimlerimi hazırlayayım nolur nolmaz diye 😂😂😂
Ozerhome yelizozturkk sağlıcakla gelsin inşallah 🙏 darısı bizlere 🙏😊 30. Haftadan sonra nstye giriyor muydunuz orda da sancı çıkıyor muydu
Mavimpembem yelizozturkk rabbim bir avazda dogursltsun cnm bizlerde dua et allhm kolay kurtarsn seni acısız hikayeni bekliyorzz 💜