Kızlar 4 gündür çektiğim sancılar vardı başlık açmıştım hatta haftam da erken olduğu için tecrübeli arkadaşlar yalancı sancı olabileceğini söylemişti, sıklığı da çok olmayınca gitmemiştim doktora. Bu akşam otururken ıkınma hissi geldi birden sonra dedim ılık bi duşa gireyim nolur nolmaz, çok hafif sancım var. Eşimi aradım gittik, o çok korktuğum uğruna sezaryeni göze aldığım muayeneyi yaptılar açılma var mı diye, 2 cm açıklık çıktı ama sancım 5-6 dk arayla geliyormuş, sabaha kalmaz doğurursun dedi ebe😂 seni eve göndermeyelim nolur nolmaz bu sancıyla açılman ilerler hemen dediler, yatış yapcaklardı. hemen kendi doktorumla iletişime geçtim, ebe de konuştu nst sonuçlarımı ilettiler. Doktorum sancımı evde çekmemi sabah erken saatte de gelmemi istedi. 5 cm ile gelirsen daha iyi olur dedi. Sancın böyle giderse olur zaten dedi. Bakalım şimdi sabahı bekliyoruz 😂 biraz uzun oldu ama geliyor mu gelmekte olan? Ne dersiniz 😂😂