Beyzabuglem NilayRuya benimki acil sezeryan oldu.belden uyuşturdular o an tansiyonum.nabzim çok düştü basimdakiler tedirgin olup ilaç ne vermeye basladilar çok korkmuştum ondan sonr bu sıkıntı basladi
Beyzabuglem A-karaisli aynen bende oyeleyim nefes bana yetmiyo gibi hissediyorum Allah yardımcımız olsun şuan tek korkum dogum da olursa ne yapcam
Busra34ybg Duygu1122 ben gittim kalple ilgili bi sıkıntı çıkmadı tiroidim düşük çıktı ondan da olabilir dedi doktor bide panik atağa bağlı da olabilir dedi
Ebru_ince Beyzabuglem Bende kalp carpıntısından normal dogum yapamam diyordum ama doğumda hiç yaşamadım Allah yardım ediyor 😊
Ebru_ince A-karaisli çok geçmiş olsun ilk hamileliğimde cok agır yaşadım 220 ye cıkıyordu 1 hafta yoğun bakımda tuttular çok şükür bişey olmadı inşallah rabbim şifa verir.