Kızlar merhaba 21 haftalık hamileyim son bı kaç gündür nabzım yüksek atıyo 90-100 arası bazen 100 ü de geciyo özellikle uzandigim zaman kalp atisimi rahatlıkla duyabiliyorum hamilelikte normal diyolar ama sık sık olmaya başladı aynı durumda olan var mı