Tgcycl bizimde 4 ay olmadı normal bi süre ama insan tedirgin oluyor o dört ay boyunca hep en pahalı erken gebelik testlerini alırdım adeti bile bekleyemezdim en son ovulasyon testi aldım o ay hamile kaldım belki etkisi oldu çünkü yumurtlamayı gordum o günleri degerlendirdim bide derler sperm kalitesi düşer iki günde bi ilişki diye ben ovulasyon çizgisi koyulaşmaya başladıgında ilişkiye başladım çatlamayı gorene kadar 4 gün üst üste ilişkide bulundum deneyebilirsin inşallah olur kendini sıkma bende bosuna kafaya takmısım kendiliğinden bir iki senede zaten olur inşallah bi sıkıntı yoksa denemeni tavsiye ederim