Tgcycl yanlış anlamadıysam hiç bir sorun yok ama olmuyor diyorsunuz? Bizim de nerdeyse 1,5 yıl olmadı evlendiğimizden beri hiç korunmadık ona rağmen. Bana anksiyete stres teşhisi konmuştu onun engelleyebileceği söylendi psikiyatr tarafından, yasımız da genç ve ilaç vs kullanmıyorduk her açıdan aslında olmaması İçin bir sebep yoktu stres kaynaklı olmayışı mantıklı gelmişti. 5-6 ay sonra kendiliğinden olmuş hiç bir ot takviye kullanmadık sadece düşüncelerimi uzaklaştırdım, oluruna bıraktım bir ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Ben biraz bu durumdan uzaklaşmanızı tavsiye ederim kafanıza çok taktığınız için olmayabiliyor ben kendimde ondan hemen olmadığını düşünüyorum 🤔 Ama bu demek değil ki her ay yumurtlama takibimi yapmadım, düzenli ilişki ile desteklemek lazım ama çocuk oldu mu olacak mı gibi düşünceleri uzaklaştırarak biraz sakinlik dinginlik gerekiyor, Allah yardımcınız olsun insallah en yakın ve hayırlı zamanda haberini alırsınız🥰
geçmişte çikolata kisti ve pco serüvenim de oldu ama onlar kendiliğinden geçti genelde, çok etkilediğine inanmıyorum