Snisa_2 -Kbra8- iyi yaptın canım ben ilk defa bu fiyata görüyorum siparişleriniz gelince yorumlarınızı bekliyorum 😇
-Kbra8- Tazegebe1 benim mağazada geçen hafta gördüklerim 55₺ydı ama boyutuna hiç bakmadım. İndirim var mı bilemiyorum genel de çoğu şeyde indirim yoktu mağazada.
Hamucera Snisa_2 şu başlığı gördükten sonra 😁 596 tl cik alışverş yaptım ebebekten. Canım sağ ol sayende incik boncuk ertelediğim çoğu şeyi aldım. müslin örtü 2-3 tane aldım herkes alın alın diyor 🙄 bakalım kullanarak göreceğiz nerelerde kullanılacak 😄♥️
Snisa_2 Hamucera ya çok mutlu oldum hayırlı olsun rabbim hayırlı sağlıklı günlerde kullanmanızı nasip etsin inşallah 😇