Snisa_2 Arkadaşlar hala devam ediyor müslin örtü 110×110 cm 2 al 1 öde 35 lira çok iyi bir kampanya yetişen alır
Krizantem_ Snisa_2 Aslında müslin almayacaktım başka 4 tane aldım ama postunu görünce iki al bir öde dayanamadım sipariş verdim teşekkürler canım ☺️❤
-Kbra8- Snisa_2 ay canım bende dışardan alacaktım normalde dışarda fiyatları nasıl bilmiyorum da. Şimdi senin mesajını görünce aldım şimdi girip. 😊 herkes alın alın diyor İnan ben daha nerde kullanılıyor onu bile bilmiyorum desem 😂
Hamucera Snisa_2 şu başlığı gördükten sonra 😁 596 tl cik alışverş yaptım ebebekten. Canım sağ ol sayende incik boncuk ertelediğim çoğu şeyi aldım. müslin örtü 2-3 tane aldım herkes alın alın diyor 🙄 bakalım kullanarak göreceğiz nerelerde kullanılacak 😄♥️
Krizantem_ hanibazen Ben momeasy marka olandan almistim lcw den e bebekte de var ondan simdi 2 tane daha farkli model siparis ettim yumuşacık çok kaliteli tavsiye ederim
Snisa_2 hanibazen evet canım ben aldım kaliteli şoktan BİM’den iyidir hele ki bu boyutta iki adetin fiyatı çok mutlu etti beni sizde faydalanın
Snisa_2 https://www.e-bebek.com/hellobaby-bebek-tasitlar-muslin-cok-amacli-battaniye-p-genhblubat017-0021/?#ins_sr=eyJwcm9kdWN0SWQiOiJHRU5IQkxVQkFUMDE3XzAwMjEifQ%3D%3D
Btltlg Bu müslinleri çokça al dediler ama nerede kullanacağız bu kadar fazlaya gerek var mı yorumunuzu bekliyorum kızlar
Snisa_2 Btltlg canım ben Adana sıcağında bebeğimin üzerini ne ile örterim diye diye araştırdım bunu önerdiler benim alma sebebim o
-Kbra8- Tazegebe1 benim mağazada geçen hafta gördüklerim 55₺ydı ama boyutuna hiç bakmadım. İndirim var mı bilemiyorum genel de çoğu şeyde indirim yoktu mağazada.
Snisa_2 plakayerli o kadar çok olur ya ben Adana sıcağında üzerine rahatlıkla örterim diye almak istiyorum
Snisa_2 -Kbra8- iyi yaptın canım ben ilk defa bu fiyata görüyorum siparişleriniz gelince yorumlarınızı bekliyorum 😇