Beyzabuglem Ben ağda yaptırmıştım akşam kanamaya başladı sanırım tahrış olmuş ve kanı durdurmak baya zor oldu arada agrısı oluyordu yanı temızlıgıne falan dıkkat et sakın sıkma Doktor. Doğumdan sonra kendını toplar dedı ben sezeryan oldum 11 gün oldu hâlâ duruyorlar geçer insqllah