Dygkeser benim vajinal varis içte vardı ilk dogumumda yani dogumda kesi atınca ortaya cıkmıstı de um ben bilseydim böyle oldugunu sezeryan yapardım seni dedi dikişlerim cok fazlaydı ve kanamam da cok olmustu bu sebepten. Dr kontrol ediyo ona göre normal yada sezeryan doguma karar veriyo