Ezgilerledolu iç canım iç sağlıkla gelsin minik güzel duygular bunlar bol bol su iç ben bebeğe gaz yapar deyip de yememezlik yapmadım çok şükür oğlum da gazlı bi bebek değildi çok az gaz sancısından kaynaklı uyumadığım günlerim oldu herşeyi yedim ama 15:00′den sonra gaz yapacak hiçbir şey yemedim içmedim onun dışında herşeyi yedim içtim 1 su bar.suya 1 tatlı kaşığı normal kimyonu karıştırıp içerdim yatmadan önce hem süt yapardı hem de gaz sorunu ne ben yaşadım ne oğlum şuan 1 yaşını 13 gün geçti çok şükür ne süt problemi yaşadım ne de gaz doğum yaptıktan sonra bol bol yürümeye çalış biraz zor olacak ama olsun bebeğini kucağına al ten tene temas yap öp kokla bunları yapman bile sütünü artıracak şeyler aklıma gelen bunlar