Ezgilerledolu Bende sezaryen olacağım daha önce doğum yapmadım 37.haftamdayım herkes sezaryende geç süt geliyo diye korkutmuştu hatta ben bebekken mama ile beslenmişim o nedenle bende de bir endişe oldu araştırdım bunu bi hastane sayfasında okudum vücuttan plasenta normal veya sezaryenle farketmez çıkarıldığı anda süt gelirmiş sadece verilen ilaçlar narkoz vs sütün gelmesini geciktirebilirmiş yani aksi bi durum olmadıkça süt geliyormuş içim rahatladı bunu okuyunca. Bide bol su tüketmek, uyku, masaj, sıcak bir duşun iyi geldiğini okudum umarım işe yarar. İnşallah sağsalim kucağımıza alırız bebeklerimizi 😇