Zezeeeyyldrm Canım sen bence iğneden önce Doktor değiştir. Bu öyle git al denilecek bir iğne değil. 2 tane iğne sigorta olmadan 200 küsürdü en son. Sana rapor çıkartması gerekiyor ben 36 haftalik gebeyim Raporum var 1 tl bile vermedim. Ve seni bu konuda aydinlatmali nasil kullanacağını neden kullanacağını her gün mü, süresi var mı? Genlerinle alakali çünkü. Ve igneye de hemen baslaman gerekiyor bence sen yarın hemen farkli bir doktora git 🤗 Gözünüz aydin bu arada sagliklica kucaginiza almayi nasip etsin Rabbim cümlesi ile birlikte. 🥰