Zezeeeyyldrm Yeni hamile oldugumu ogrendim doktoruma yazdim bana bunu al ve kullan dedi netten baktim cok pahali bilgisi olan var mi?
Sermec27 Zezeeeyyldrm rapor yazması lazım doktorunuzun 17+5 haftalık hamıleyım en basından beri ücret ödemiyorum
mutluaile11 Zezeeeyyldrm kan sulandırıcı canım yoğun bakımda çalışıyordum ordaki hastalara yapardım 🤗 pıhtılaşman olmasın diye. Kanında pıhtımı var
Mom8 Zezeeeyyldrm canım rapor çıkarılması lazım rapor çıkarılırsa hiç ücret ödemezsin kadın doğum doktoru çıkarabilir yoksa pahalı
mutluaile11 Zezeeeyyldrm bunu al kullan değil doktorun reçete vermesi lazımki indirimli veya ücretsiz al. Sağlık ocagındaki doktoroda diyebilirsin belki o yazar reçete
Dygkeser Zezeeeyyldrm kadin dogum doktoru çıkartır canim doktoruna soyle yazsin yada kontrole git orada yazdır birkere heyet raporu çıkarttımi yazdırmasın rahat alirsin bittiğinde hep
Dygkeser Zezeeeyyldrm ben hergun kullanıyorum benimde homozigot benimde 3 kaybim var hergun kullanıyorum hatta simdi vurdum bitane
Zezeeeyyldrm nesibe_baris ya mesaj attim az once git al dedi bende baktim baya pahali yarin bi gidim goreyim onu rapor cikartsin
Zezeeeyyldrm Dygkeser tamam canim bana direk git al dedi bende netten baktim pahali en iyisi yarin gidim bi goruseyim onunla cikartsin rapor.
Zezeeeyyldrm Mom8 aynen bende baktim simdi doktora dedim git al diyo hic gel rapor cikarimda demedi ben yarin gidip cikartim raporumu
Dygkeser Ya canim gel.muane edelim test yapalım demesi lazım nasil bir doktor o randevu al git muane ol yazdır 180 tl flan fiyati ne gerek var 10 gunde bir bitiyo o igneler Allah sigortası olmayana yardimci olsun
Mom8 Zezeeeyyldrm bazen kese görene kadar kalp atışı duyana kadar bekliyor doktorlar ama pahalı yani ısrar edin maddi olarak sıkıntım var diyin birde raporda girdiği hastalık kodunu ona göre girsin bazılarında hiç ücret ödenmiyor bazılarında cüzi bir miktar yine ödeniyor hiç ödenmeyen olan kodu girsin