elifinannesiiii Kadze insallah dediğiniz gibidir🙏🏻 insallah doktorum yanılıyordur🤲🏼 kan sonucum çıkar çıkmaz başka doktora gidicem zaten 🤦🏼♀️
Kadze elifinannesiiii bnmde hanuz kan çıkmadı dalı gunj gidicem almaya ama 1.7 normal doktor bı sorun yok burun ağız yüz hep görünüo dedi ölçtü bı sknti yok dedi hepimizin nerdeyse 1.7, çıkmis burda okuyunca ins kandada bir sorun çıkmaz hicbirimizin
karazlem suloz iki gündür o kadar moralim bozuk ki anlatamam dun apar topar gittim nifty yaptırdık. Ense kalınlığı 3.4 ama insallah bir sonraki haftada kontrolde düşmüş olur🙏🏻 Sizin yazdiklarinizi okuyunca umut oldu icimde insallah hepimiz sağlıklı sıhhatli bebislerimizi alırız kucağımıza 🙏🏻
suloz karazlem doktor çok önemli . Kafanız uyuşmadı ise hemen değişin . Bir kere doktor sakin olmalı ki sizi de sakinleştirmeli. Sizi anlamalı ve dinlemeli . Ben 20. Haftadayım detaylı ultrasondan sonra bile hala değişmeyi düşünüyorum .
suloz elifinannesiiii sizi anlıyorum . 11. Haftamdan itibaren hamileliğim zehir oldu resmen . İlk haftalar sürekli ağlamalı geçti . Daha da net sonuç alamadık . Detaylı ultrason yapılacak bakalım yine ne diyecek doktor . İnanın sürekli bişiler riskler duymaktan çok sıkıldık . Ya bir problem varsa zaten kendini belli ediyor . Bana yok bebekleri kaybedersin falan dediler ikisi de tekmeliyor şu an büyüyorlar . Tamamen size ve psikolojiye bağlı inanın . Kendinize iyi bakın beslenmenize dikkat edin başka yapacak bişi yok inanın
karazlem suloz kesinlikle katılıyorum bende degistirmeyi düşünüyorum, ben anladım ki daha cok strese giriyoruz. Sonucta daha başındayım.zaten stresli bi dönem geçiriyoruz, o yuzden doktor cok önemli
Burculi06 elifinannesiiii ben 12+6 da ölçtürdüm ve bana herkes çok erken geliyor 11. Haftalarda yüksek çıkma ihtimali çok oluyor daha oluşum süresinde olduğu için sen tam zamanında gelmişsin dedi ölçtü 1. İn altında çıktı bence telaşlanmamalısınız bir sonraki randevuda düşmüş olacaktır
nurdane3504 elifinannesiiii sınır 3 sizin 1.7 nasıl sınır oluyor benimde 1.2 çıkmıştı kuzenim hemşire önce ona atmıştım bı sorun yok 3 üstü olunca sorun oluyor demişti bence doktorunuzu değiştirin ve kan testini bekleyin canınızı da sıkmayın
Sinem8844 Ned kac cıkmıstı sonucunuz bende su an berbat durumdayım zar zor cocuk sahıbı olacam derken bı yandan kanama bı yandan dusuk rıskı aglamaktan harab oldum
karazlem elifinannesiiii çok sevindim senin adına, hayırlı uğurlu olsun ☺️ darısı benim başıma insallah 🙏🏻🙏🏻 Kaç günde cikti sonuçların bu arada.