elifinannesiiii canım başka doktora gidip tekrar ölçtürmeni öneririm ben doktora ikili test için 12. Haftada gittiğimde 1,8 demişti fakat o gün başka bir sebep nedeniyle kan veremedim ve ertesi gün tekrar gidip muayene oldum bu sefer ense kalınlığını 1,3 olarak ölçtü bir günde nasıl bu kadar değişti dediğimde bana pozisyondan pozisyona fark eder dedi. Fark eder anladıkta 1.8 in verdiği risk oranıyla 1.3 ün verdiği oran bir olabilir mi? Bu yüzden risk var dediyse tek bir doktorla ve tek bir ölçümle kalma derim yada 4 lü taramanı bekleyebilirsin onda daha farklı parametrelere bakıyorlar ve daha detaylı çıkıyor ama ben söylediğin değeri bile çok üst bulmadım sınır zaten 3 diye biliyorum neden sana risk diyor anlamlandıramadım