Alinamoms ben de normal doğum için kendimi hazırlıyorum ama dün gece 28. Haftadayım çok sancım oldu ilk daha başıma böyle bişey geldi bi saat bekledim geçmedi çok korktum eşimi kaldırdım hastaneye acile gittik hee yerde bakmıyorlar en son üniversite hastanesine gittik kan tahlili idrar tahlili derken doğumhaneye aldılar önce ultrasonda baktı bişey de söylemiyor sonra alttan bakmam lazım açılama var mı diye bi alet soktu zaten stres yapmışım bebeğimi bişey olacak diye o kadar canım yandı ki bağırdım resmen nstye bağladı sonra çok şükür bebekle alakalı bişey yokmuş idrar enfeksiyonu olabilir dediler kendi doktoruma gidicem allah devlete gidenlere yardım etsin zaten o acile sağlam giren hasta çıkar 🤦🏻♀️ Ama normal doğum yapabilir miyim şu yaşananlardan sonra bilmiyorum çok tırstım ya