Patak Merhaba kızlar, haftaya 37 haftalık olacağız ve çatı muayenesi yapacağını söyledi doktorum. Nasıl yapılıyor, ağrılı mı oluyor, siz kaçıncı haftanız da yaptırmıştınız, tavsiyeleriniz var mı
Edakara Patak suan 38+2 deyim geçen hafta yaptırdım dendiğini kadar zor birşey değil bende etraftam cok duyum alıp telaş yapmıştım ama cok basit 10 saniye sürüyo hiç birsey anlamamıştım yatmamla kalkmam bir olduydu canım
Merveakbulutt Patak 38. Haftamda yapılmıştı açıklığım olduğu için artık her gittiğim de alttan bakmıştı açıklık ne durumda diye doktorum bana bakmaktan bende baktirmaktan sıkılmıştım. Acımıyor canım kendi kasma 15 20 sn sürüyor sonrasında birazcık ağrın oluyor Oda hemen geçiyor merak etme
MihricanA Edakara 39+4 de nstde sanci cıktı sonra açılma var mi diye baktilar cati muayenesini de ayni anda yaptılar
BurcuLice Patak içini rahat tut sadece 2 parmakla bakılıyormuş jel sürüyormuş zaten doktor bende bekliyorum daha var gerçi benim çatı muayeneme ama korkulacak bir şey yokmuş kendini kasma stres yapma
Alinamoms BurcuLice nasıl 2 parmakla ama 😳😳😱 ben onu başka yapılıyor sanıyordum. 20 haftalık hamileyim umarım tahmin ettiğim şekilde değildir.
BurcuLice Alinamoms bende 25. Haftadayım 😁 stres yapma eliyle işte iki parmakla bakıyorlarmış çatı kemiklerinin genişliğine vs
Gzmsydr Alinamoms nasıl sanıyodun🤭 iki parmakla bakıyor biraz utanıyor insan ama yapcak bisey yok ben cok utanmistim sahsen
Alinamoms Gzmsydr Eee mecburen sezeryan olucam ben artık 😂😂😂 elini sokan kolunu da sokar ayy bilmiyorum korktum çok ben elle değilde hani bir ölçüm aleti falan vardır dedim teknoloji baya gelişti sonuçta.
nur94_ Canım herkesin acımıyo ama benim hem sancım vardı hemde bebeğin kafası kanaldaydı çok kısa sürüyo ama benim canım çok acımıştı 10 saniyelik bi acı oldu sonra geçiyo zaten anlık acıdı , ama bünyeden bünyeye değşiyor bence abartılcak bişey yok acısa bile en fazla ne kadar olabilir yani hemen geçiyo acı korkma parmağını sokuyo ittiriyo bunu bil ama 😃
Gzmsydr Alinamoms 😂allah iyiliğini versin doğum sırasında napcan sürekli bakiyolar gelip açılma vat mi yok mu diye ben daha kötü oldum 8 saat suni cektim gelen baktı giden baktı sonra sezeryana döndü doğum olmayinca 😂
MihricanA Alinamoms Benim açılmayı takip ederken elini sokan sokanaydi en son sezaryene aldilar girenlerle kaldim😂😂
Duygularca Alinamoms ben de normal doğum için kendimi hazırlıyorum ama dün gece 28. Haftadayım çok sancım oldu ilk daha başıma böyle bişey geldi bi saat bekledim geçmedi çok korktum eşimi kaldırdım hastaneye acile gittik hee yerde bakmıyorlar en son üniversite hastanesine gittik kan tahlili idrar tahlili derken doğumhaneye aldılar önce ultrasonda baktı bişey de söylemiyor sonra alttan bakmam lazım açılama var mı diye bi alet soktu zaten stres yapmışım bebeğimi bişey olacak diye o kadar canım yandı ki bağırdım resmen nstye bağladı sonra çok şükür bebekle alakalı bişey yokmuş idrar enfeksiyonu olabilir dediler kendi doktoruma gidicem allah devlete gidenlere yardım etsin zaten o acile sağlam giren hasta çıkar 🤦🏻♀️ Ama normal doğum yapabilir miyim şu yaşananlardan sonra bilmiyorum çok tırstım ya
Tatliheyecan Patak üç haftadır üst üstte yaptırıyorum Perşembe günü açılmam artmışmı diye yine yapacak muhtemelen hiç bişey yok kendini sıkıp kasma yeter. Jel sürüyor zaten hissetmiyorsun itme yapıyor biraz onda hissediyosun sadece acı eşiğim yüksektir ama gerçekten acı falan olmuyor.
Gzmsydr Aloneanqel valla benimde erkekti utanıyosun ama yapcak bisey yok dogum panigiyle cok anlamiyosun😂
Aloneanqel Gzmsydr perşembe günü randevum. Kalbim güm güm hiç göstermek istemiyorum ama mecburum 😅😅 halbu ki hamile kalabilmek için 4 doktora göstermiştim. Bu 5 olacak. Ama utancımdan ölücem 🤷🏻♀️
MihricanA Edakara Önceki gece hissetmistim baskı gibi de sanci gibi de nefesimi kesiyodu değişik bi ağrısı var onun